MADFOTOGRAFI

Tiden, hvor brød bare er brød, er for længst passé. Om det er et fødevareprodukt, en sæbe, et par jeans eller et håndværk, man vil promovere, kræver det, at man finder ind til kernen, produktets helt egen fortælling. Det er fortællingen, der fanger målgruppens opmærksomhed. 15 års virke som reklamefotograf og madfotograf har lært mig at forvandle en kaffekop i en tilbudsavis til et hverdagseventyr.

Selv en pose bønner kan blive indgangen til en fortælling. Mit speciale som reklamefotograf er at bygge følelsen ind i kulissen med jeres produkt i det gyldne snit. Det er ikke selve brødet, men krummerne ved siden af, der skaber liv i billedet. Fotografiet lever, når det perfekte slår sprækker. There is a crack in everything. That’s how the light gets in”, som Leonard Cohen så rammende formulerer det. Mit mål er altid at skabe en følelse af, at man kan række ind i fotografiet, åbne døren direkte til eventyret.

Kontakt mig for en snak om, præcis hvilken løsning der matcher jeres behov.